Vizualni identitet

uvod

Vizualni identitet je sustav vizualne prezentacije tvrtke kroz koji se postiže prepoznatljivost u tržišnoj komunikaciji. Vizualni identitet treba graditi polako i kontinuirano, sa jasnim ciljem i načinima ostvarivanja tog cilja. Proces kreće sa izradom osnovnih elemenata (vizualnih konstanti) i dalje se širi na sve oblike tržišne komunikacije.

osnovni elementi vizualnog identiteta

  • Naziv tvrtke
  • Zaštitni znak
  • Logotip
  • Boje
  • Tipografija

aplikacije vizualnog identiteta

  • primarna sredstva komunikacije (listovni papir, omotnica, pečat, posjetnica, poslovna mapa, diploma, pozivnica, iskaznica, ulaznica, dopisnica...)
  • sekundarna sredstva komunikacije (oglas, plakat, brošura, zastava, stolna zastavica, natpis na vozilu...)
  • medijska sredstva komunikacije (oglas, plakat, prospekt, letak, displej, vrećica, naljepnica, godišnje izvješće, rokovnik, kalendar...); razlika u odnosu na sekundarna sredstva je utoliko što se definirani kućni stil npr. oglasa ili plakata prilagođava određenim proizvodima ili kampanjama
  • gotove proizvode (olovka, kapa, majica, upaljač, šalica...)
  • ambalažu proizvoda (identitet grupe proizvoda, kolekcije, transportne ambalaže, etikete, privjesnice, naljepnice...)
  • publikacije (časopis, novine, knjige...)
  • signalistiku (smjerokazi, znakovi i obavijesti)
  • uniforme

izgradnja identiteta tvrtke

Kroz brojne aktivnosti tvrtka izgrađuje svoj prepoznatljivi identitet kako bi postigla diferencijaciju na tržištu. Izgradnja vizualnog identiteta prati zadane postvke marketinga i komunicira poruku koju želimo učiniti svojom i prepoznatljivom. Kvalitetan vizualni identitet pomaže da se efekti svih marketinških akcija zbrajaju čime se postiže ekonomičnost.

knjiga standarda

Knjiga standarda je priručnik u kojem su definirane sve smjernice za provođenje vizualnog identiteta. Knjigu standrada je potrebno stalno dopunjavati pošto se uvijek pojavljuju nove marketinške mogućnosti i izazovi.

referentni radovi vizualnog identiteta

Vizualni identitet - Shoetique | Prolink
Shoetique

Glavna vodilja pri izradi vizualnog identiteta za novopokrenuti dućan obuće je bila jednostavnost i elegancija koja odgovara ponudi i robnim markama koje klijent zastupa.

Vizualni identitet - Geotehnika d.o.o. | Prolink
Geotehnika d.o.o.

Uz vizualni identitet izradili smo i web stranicu pokretanu CMSom. Klijent nam je definirao osnovne boje, plavu i zelenu, kao prirodne boje povezane sa Zemljom što je dio naziva tvrtke, te smo oblike i boje prilagodili željama klijenta i nazivu tvrtke.

Vizualni identitet - Tera IT solutions | Prolink
Tera IT solutions

Ideju logotipa smo razvili prema osnovnim smjernicama koje je dao klijent, a to je bila prepoznatljivost i lagani odmak od uobičajenih logotipa koje koriste IT tvrtke.