Poslovna aplikacija za inventuru putem QR kodova koju razvija Prolink omogućuje točnu i brzu evidenciju svih inventurnih stavki. Proces koji je nekada zahtijevao ručni unos podataka sada se odvija automatski putem skeniranja QR kodova, čime se eliminiraju pogreške i skraćuje vrijeme potrebno za obradu podataka. Aplikacija povezuje terenski rad s centralnom bazom i osigurava trenutni uvid u stvarno stanje zaliha.
Siguran pristup i kontrola korisnika
Sustav koristi prijavu putem korisničkog imena i lozinke, što osigurava siguran pristup i jasno definirane razine korisničkih prava. Svaki zaposlenik ima pristup funkcionalnostima koje su relevantne za njegovu ulogu, a svi unosi i izmjene bilježe se u centralnoj bazi. Na taj način postiže se potpuna sljedivost i sigurnost u radu.
Automatska identifikacija inventurnih stavki
Skeniranjem QR koda pomoću kamere na mobilnom uređaju aplikacija prepoznaje pojedinu inventurnu stavku i automatski je povezuje s podacima u bazi. Sustav putem web servisa provjerava podudaranje unesenih informacija, prikazuje naziv, količinu, lokaciju i datum posljednje inventure te upozorava na eventualne razlike između stvarnog i evidentiranog stanja.
Ažuriranje i unos novih podataka
Korisnici mogu mijenjati podatke o stavkama, unositi nove količine, označiti artikle kao oštećene ili ažurirati njihovu lokaciju. Sve promjene automatski se pohranjuju na centralni server, čime se osigurava da je inventar uvijek ažuran i točan. Aplikacija podržava i dodavanje novih artikala skeniranjem novih QR kodova, što pojednostavljuje proširenje baze bez dodatnih administrativnih koraka.
Nadogradnje i mogućnosti proširenja sustava
Aplikacija se može nadograditi sinkronizacijom podataka u stvarnom vremenu, čime se osigurava da svi korisnici i administratori istovremeno raspolažu točnim informacijama. Dodatne funkcionalnosti poput prikaza povijesti promjena omogućuju potpunu transparentnost i olakšavaju reviziju podataka. Ugradnja opcije za generiranje izvještaja omogućuje izradu analiza, statističkih pregleda i popisa koji pomažu u planiranju i optimizaciji poslovanja.
Integracija s dodatnom opremom i postojećim sustavima
Sustav se može povezati s vanjskim uređajima poput ručnih skenera ili Bluetooth čitača QR kodova, čime se ubrzava proces u okruženjima s velikim brojem stavki. Integracija s postojećim poslovnim rješenjima i bazama podataka omogućuje povezivanje cijelog procesa inventure s drugim segmentima poslovanja, bez potrebe za dodatnim ručnim unosom.
Cijena i čimbenici razvoja aplikacije
Cijena izrade poslovne aplikacije ovisi o opsegu funkcionalnosti, složenosti integracija i razini prilagodbe korisničkog sučelja. Dodatni čimbenici poput dizajna, personalizacije i brendiranja, kao i naknadnog održavanja i tehničke podrške, utječu na ukupnu vrijednost projekta. Svako rješenje oblikuje se prema specifičnim potrebama klijenta, uz mogućnost daljnjih nadogradnji i optimizacija.
Suradnja koja donosi stvarne rezultate
Prolink izrađuje poslovne aplikacije koje pojednostavljuju rad i povećavaju točnost podataka u svakodnevnim procesima. Ako želite rješenje koje će vam omogućiti potpunu kontrolu nad inventurom i učinkovitije upravljanje zalihama, obratite nam se. Naš tim razvija sustave koji pretvaraju inventuru iz zahtjevnog zadatka u jednostavan i precizan proces.