Aplikacija za prodajne zastupnike, izrada aplikacija za prodajne zastupnike

Aplikacija za prodajne zastupnike

Poslovna aplikacija za prodajne zastupnike ima sljedeće funkcionalnosti:

    Prijava putem korisničkog imena i lozinke: Prodajni zastupnici se mogu prijaviti u aplikaciju koristeći svoje korisničko ime i lozinku kako bi pristupili funkcionalnostima.

    Unos novih narudžbi: Prodajni zastupnici mogu unijeti nove narudžbe za proizvode ili usluge koje nudi tvrtka. Unos narudžbe uključuje odabir proizvoda, količinu, cijenu, popust itd.

    Unos novih klijenata: Aplikacija omogućuje prodajnim zastupnicima unos novih klijenata u sustav, uključujući njihove osnovne podatke kao što su ime, adresa, kontakt informacije itd.

    Unos novih prodajnih mjesta za postojeće klijente: Prodajni zastupnici mogu dodavati nova prodajna mjesta za postojeće klijente kako bi pratili različite lokacije ili poslovne jedinice.

    Arhiva narudžbi: Aplikacija čuva arhivu svih unesenih narudžbi kako bi prodajni zastupnici mogli pregledati povijest narudžbi i pristupiti informacijama o prethodnim narudžbama.

    Slanje nove narudžbe na skladište: Kada je nova narudžba unesena, aplikacija može automatski poslati podatke o narudžbi na skladište kako bi se obavila priprema i isporuka proizvoda.

    Slanje nove narudžbe u računovodstvo: Aplikacija može također automatski prenijeti podatke o novoj narudžbi u računovodstveni program tvrtke radi evidentiranja prodaje i izdavanja računa.

    Određivanje popusta za kupce: Prodajni zastupnici mogu odrediti posebne popuste za određene kupce ili kategorije kupaca kako bi prilagodili cijenu pri izradi narudžbe.

    Unos najviših dopuštenih popusta za svaki proizvod: Aplikacija omogućuje definiranje najviših dopuštenih popusta za svaki proizvod kako bi se održala kontrola nad cjenovnom politikom tvrtke.

Moguće nadogradnje aplikacije za prodajne zastupnike mogu uključivati:

    Integracija s CRM sustavom: Povezivanje aplikacije s CRM sustavom tvrtke radi praćenja i upravljanja odnosima s klijentima, aktivnostima prodajnih zastupnika itd.

    Analitika prodaje: Dodavanje mogućnosti generiranja izvješća i analize prodaje, kao što su pregled prodaje po vremenskom razdoblju, po proizvodima, po prodajnim zastupnicima itd.

    Automatizirane ponude: Uvođenje funkcionalnosti za generiranje automatskih ponuda na temelju prethodnih narudžbi i preferencija kupaca.

    Integracija s platnim sustavima: Omogućavanje online plaćanja i integracija s različitim platnim sustavima kako bi se olakšao proces plaćanja za kupce.

    Geolokacija i rute: Dodavanje mogućnosti praćenja geolokacije prodajnih zastupnika i optimizacije ruta za posjete klijentima.

Cijena poslovne aplikacije za prodajne zastupnike može varirati ovisno o različitim faktorima, uključujući:

    Opseg funkcionalnosti: Više funkcionalnosti zahtijeva više vremena i resursa za razvoj, što može utjecati na cijenu.

    Dizajn i prilagodba: Ako zahtijevate poseban dizajn i prilagodbu aplikacije prema vašem brandu ili specifičnim zahtjevima, to može utjecati na ukupnu cijenu.

    Integracija s postojećim sustavima: Ako je potrebno integrirati aplikaciju s postojećim sustavima tvrtke (CRM, računovodstvo, skladište itd.), to može zahtijevati dodatne napore i utjecati na cijenu.

    Broj korisnika: Cijena može varirati ovisno o broju prodajnih zastupnika koji će koristiti aplikaciju.

    Održavanje i podrška: Nakon izrade aplikacije, može biti potrebno održavanje, ažuriranje i podrška, što može biti dodatni trošak.

Važno je konzultirati se s razvojnim timom ili agencijom kako biste dobili detaljniju procjenu cijene za izradu poslovne aplikacije za prodajne zastupnike koja zadovoljava vaše potrebe i zahtjeve.

Pošaljite nam e-mail na upiti@prolink.hr
Nazovite nas na + 385 91 61 61 811