Poslovna Aplikacija za Kurirsku Tvrtku

Poslovna Aplikacija za Kurirsku Tvrtku – Digitalizirajte Dostave i Upravljanje!

Sustav aplikacija za vođenje kurirske tvrtke ima sljedeće funkcionalnosti:

    Unos partnera: Administrator može unositi podatke o partnerima, tj. klijentima koji mogu naručivati usluge dostave putem web sučelja.

    Unos djelatnika kod svakog partnera: Svaki partner može dodati svoje djelatnike koji su ovlašteni za unos zahtjeva za dostavama u sustav putem web sučelja.

    Unos djelatnika kurirske službe: Administrator može unositi podatke o djelatnicima kurirske službe koji će obavljati dostave.

    Unos dostava: Partneri mogu unijeti zahtjeve za dostavama putem web sučelja, navodeći detalje kao što su adresa preuzimanja i dostave, vrijeme dostave itd.

    Prikaz dostava na mobilnim uređajima djelatnika: Djelatnici kurirske službe mogu vidjeti popis dostava koje su im dodijeljene na svojim mobilnim uređajima putem mobilne aplikacije.

    Izmjena statusa dostava: Djelatnici kurirske službe mogu mijenjati status dostava u sustavu kako bi označili kada je dostava preuzeta, kada je u tijeku ili kada je završena.

    Prikaz GPS lokacije djelatnika u sustavu: GPS lokacija svakog djelatnika se prati i prikazuje na karti u sustavu kako bi administrator mogao pratiti njihovu trenutnu lokaciju i dodjeljivati nove radne zadatke na temelju toga.

    Izračun cijene dostave prema zadanim parametrima: Sustav može automatski izračunati cijenu dostave na temelju zadanih parametara, kao što su udaljenost, težina pošiljke, vrsta usluge itd.

    Unos i upravljanje parametrima za izračun cijene: Administrator može unositi i prilagođavati parametre koji se koriste za izračun cijene dostave prema potrebama tvrtke.

    Prikaz povijesti naručenih dostava: Sustav čuva povijest svih naručenih dostava kako bi se omogućio pregled i pretraživanje prethodnih narudžbi.

    Komunikacija sa djelatnicima: Aplikacija omogućuje komunikaciju između administratora i djelatnika kurirske službe, primjerice putem poruka ili obavijesti.

    Komunikacija sa partnerima: Partneri mogu komunicirati s tvrtkom putem sustava kako bi razmjenjivali informacije o dostavama ili rješavali eventualne probleme.

Moguće nadogradnje sustava aplikacija za vođenje kurirske tvrtke mogu uključivati:

    Integracija s vanjskim servisima za rutiranje: Omogućavanje optimizacije ruta dostava pomoću vanjskih servisa koji pružaju informacije o prometu i najboljim rutama.

    Potpisivanje i praćenje dostava u stvarnom vremenu: Dodavanje mogućnosti digitalnog potpisivanja pri isporuci i praćenje dostave u stvarnom vremenu putem GPS praćenja.

    Analitika i izvješća: Uvođenje naprednih analitičkih alata i izvješća koji pružaju uvid u performanse dostava, vrijeme isporuke, zadovoljstvo kupaca itd.

    Integracija s plaćanjem: Omogućavanje integracije s različitim platnim sustavima kako bi se omogućilo online plaćanje za usluge dostave.

    Automatizacija upravljanja dostavama: Razvoj funkcionalnosti za automatizaciju dodjele radnih zadataka, upravljanje prioritetima dostava i optimizaciju rasporeda djelatnika.

Cijena poslovne aplikacije za vođenje kurirske tvrtke može varirati ovisno o faktorima kao što su:

    Opseg funkcionalnosti: Više funkcionalnosti zahtijeva više vremena i resursa za razvoj, što može utjecati na cijenu.

    Dizajn i prilagodba: Ako zahtijevate poseban dizajn i prilagodbu aplikacije prema vašem brandu ili specifičnim zahtjevima, to može utjecati na ukupnu cijenu.

    Integracija s postojećim sustavima: Ako je potrebno integrirati aplikaciju s postojećim sustavima tvrtke (računovodstvo, skladište, itd.), to može zahtijevati dodatne napore i utjecati na cijenu.

    Broj korisnika: Cijena može varirati ovisno o broju djelatnika kurirske službe i partnera koji će koristiti aplikaciju.

    Održavanje i podrška: Nakon izrade aplikacije, može biti potrebno održavanje, ažuriranje i podrška, što može biti dodatni trošak.

    Integracija s vanjskim servisima: Ako se planira integracija s vanjskim servisima, kao što su servisi za rutiranje ili plaćanje, to može utjecati na cijenu.

Važno je konzultirati se s razvojnim timom ili agencijom kako biste dobili detaljniju procjenu cijene za izradu poslovne aplikacije za vođenje kurirske tvrtke koja zadovoljava vaše potrebe i zahtjeve.

Pošaljite nam e-mail na office@prolink.hr
Nazovite nas na + 385 91 61 61 811