ASO (App Store Optimization) optimizacije

ASO (App Store Optimization) optimizacije

ASO (App Store Optimization) je proces optimizacije aplikacija za mobilne uređaje kako bi se poboljšala njihova vidljivost i rangiranje u trgovinama aplikacija poput App Storea za iOS uređaje i Google Play Storea za Android uređaje. ASO je sličan SEO (Search Engine Optimization), ali se primjenjuje na mobilne aplikacije umjesto na web stranice.

Cilj ASO-a je povećati broj preuzimanja i instalacija aplikacije putem poboljšanja njenog rangiranja u rezultatima pretrage trgovine aplikacija. Evo nekoliko ključnih elemenata ASO-a:

    Ključne riječi: Odabir relevantnih ključnih riječi za vašu aplikaciju je važan korak u ASO-u. Ove ključne riječi se koriste u nazivu aplikacije, opisu, ključnim oznakama (tags) i drugim meta podacima kako bi se poboljšala vidljivost u rezultatima pretrage trgovine aplikacija.

    Naziv aplikacije: Naziv aplikacije treba biti jasan, privlačan i sadržavati ključne riječi koje su relevantne za aplikaciju. Dobar naziv može pomoći u poboljšanju rangiranja i prepoznatljivosti.

    Opis aplikacije: Opis aplikacije treba sadržavati informacije o funkcionalnostima, prednostima i vrijednosti aplikacije. Ovdje je također važno koristiti ključne riječi na prirodan i smislen način.

    Slike i videozapisi: Kvalitetne slike i videozapisi mogu privući korisnike i potaknuti ih na preuzimanje aplikacije. Trebaju prikazati funkcionalnosti i korisničko iskustvo aplikacije na privlačan način.

    Ocjene i recenzije: Pozitivne ocjene i recenzije od korisnika imaju veliki utjecaj na rangiranje i povjerenje korisnika. Potrebno je poticati korisnike da ocjenjuju i recenziraju aplikaciju kako bi se poboljšala njezina reputacija.

    Broj preuzimanja: Popularnost i broj preuzimanja aplikacije također mogu utjecati na njezino rangiranje. Stoga je važno promovirati aplikaciju putem različitih kanala kako bi se povećao broj preuzimanja.

ASO je kontinuiran proces koji zahtijeva praćenje performansi aplikacije, analizu konkurencije i prilagođavanje strategije optimizacije kako bi se postigao bolji rezultat. Uz dobru ASO strategiju, aplikacija može dosegnuti veću publiku i postići veći uspjeh na tržištu mobilnih aplikacija.

Donosimo nekoliko prednosti ASO optimizacije:

    Povećava preuzimanja aplikacija: ASO optimizacija poboljšava vidljivost vaše aplikacije u rezultatima pretraživanja trgovina aplikacija. Kada je vaša aplikacija visoko rangirana i optimizirana za relevantne ključne riječi, vjerojatnost da će je korisnici pronaći i preuzeti je veća.

    Poboljšava kvalitetu korisnika: ASO optimizacija pomaže privući ciljanu publiku koja je zainteresirana za vašu aplikaciju. Kada je vaša aplikacija optimizirana za relevantne ključne riječi i sadrži precizan opis, privući će korisnike koji su više vjerojatni da će je koristiti i ostati aktivni.

    Povećava angažman korisnika: Optimizacija ikone, naslova, opisa i zaslona aplikacije pomaže privući korisnike i potaknuti ih da istraže vašu aplikaciju. Ako je vaša aplikacija privlačna i ima jasne informacije o funkcionalnostima i prednostima, korisnici će biti više zainteresirani za interakciju s njom.

    Smanjuje troškove marketinga: ASO optimizacija može pomoći smanjiti troškove oglašavanja jer poboljšava organsku vidljivost vaše aplikacije. Kada je vaša aplikacija dobro rangirana i vidljiva u rezultatima pretraživanja, možete smanjiti ovisnost o plaćenim oglašavanjima kako biste privukli korisnike.

    Dugoročni rezultati: Nakon što optimizirate svoju aplikaciju za ASO, možete očekivati dugoročne rezultate. Dok se vaša aplikacija održava i ažurira, kontinuirana ASO optimizacija pomaže održati visoku vidljivost i konkurentnost u trgovinama aplikacija.

Za uspješnu ASO optimizaciju, potrebni su određeni inputi od strane klijenta. Evo nekoliko primjera:

    Ključne riječi: Identifikacija relevantnih ključnih riječi za vašu aplikaciju. Ove ključne riječi se koriste u naslovu, opisu, ključnim točkama i drugim elementima kako bi poboljšali vidljivost.

    Opis aplikacije: Potreban je jasan i informativan opis koji ističe prednosti i funkcionalnosti vaše aplikacije. To pomaže korisnicima da dobiju dobar dojam o tome što mogu očekivati.

    Ikona aplikacije: Izrada privlačne ikone koja se ističe među ostalim aplikacijama. Ikona treba biti prepoznatljiva, privlačna i relevantna za vašu aplikaciju.

    Zasloni aplikacije: Optimizacija zaslona aplikacije kako bi prikazali njezine najvažnije značajke i funkcionalnosti na vizualno privlačan način.

Faktori koji mogu utjecati na cijenu ASO optimizacije mogu varirati ovisno o mnogo faktora. Evo nekoliko faktora koji mogu utjecati na cijenu:

    Opseg rada: Složenost i obim optimizacije vaše aplikacije mogu utjecati na cijenu. Ako je potrebno provesti temeljitu analizu, istraživanje ključnih riječi i prilagodbu više elemenata, cijena može biti veća.

    Konkurencija: Ako se natječete u popularnoj i konkurentnoj niši, to može utjecati na cijenu ASO optimizacije. Veća konkurencija može zahtijevati dodatne napore kako bi se postigla visoka vidljivost.

    Trajanje projekta: Duži projekti mogu zahtijevati kontinuiranu optimizaciju i praćenje, što može utjecati na cijenu.

Kontaktirajte nas i poslati ćemo Vam ponudu za ASO napravljenu točno prema potrebama Vaše mobilne aplikacije.

Pošaljite nam e-mail na office@prolink.hr
Nazovite nas na + 385 91 61 61 811