08.05.2025
Automatizacija poslovnih procesa više nije rezervirana samo za velike korporacije. Danas sve više malih i srednjih poduzeća koristi aplikacije kako bi ubrzali rad, smanjili operativne troškove i povećali točnost svakodnevnih zadataka. U nastavku donosimo deset ključnih poslovnih procesa koje je moguće brzo i učinkovito automatizirati kroz mobilne ili web aplikacije – upravo takve sustave Prolink razvija za klijente u raznim industrijama, uz kvalitetnu podršku i konkretne rezultate.
1. Upravljanje zalihama
Automatizirano praćenje zaliha omogućuje vam uvid u stvarno stanje skladišta u realnom vremenu. Aplikacija može obavijestiti kada su proizvodi pri kraju, automatski generirati narudžbe i spriječiti prekomjerno skladištenje ili nestašice. Prolink je razvio rješenja koja su našim klijentima smanjila gubitke i ubrzala rotaciju robe.
2. Izdavanje računa i fakturiranje
Korištenjem aplikacija za izradu računa eliminira se potreba za ručnim unosom podataka. Klijenti automatski primaju točne račune, a aplikacija može pratiti rokove plaćanja i slati podsjetnike. Naši sustavi su već integrirani u razne ERP-ove i računovodstvene softvere.
3. Evidencija radnog vremena zaposlenika
Zaposlenici mogu unositi dolaske i odlaske putem mobilne aplikacije, dok sustav automatski generira izvještaje za obračun plaća ili praćenje učinkovitosti. Ova funkcionalnost štedi sate administracije – što su potvrdili i naši klijenti u proizvodnji i uslužnim djelatnostima.
4. Upravljanje zadacima i projektima
Projektni timovi mogu koristiti aplikacije za dodjelu zadataka, praćenje napretka i postavljanje rokova. Automatizacija omogućuje bolju preglednost i pravovremeno izvršavanje obaveza. Prolink nudi prilagođena rješenja koja olakšavaju rad i smanjuju kašnjenja.
5. Komunikacija s klijentima
Aplikacije mogu automatski slati potvrde narudžbi, obavijesti o statusu usluge ili personalizirane ponude. Time se poboljšava korisničko iskustvo i povećava lojalnost klijenata. Naši CRM moduli integrirani su u web portale i mobilne aplikacije.
6. Interna komunikacija i izvještavanje
Unutarnji timovi mogu slati poruke, dijeliti dokumente i slati automatske izvještaje bez potrebe za e-mailovima ili sastancima – sve unutar jedne aplikacije. Prolink rješenja omogućuju jednostavno upravljanje internim informacijama i smanjuju “informacijski šum”.
7. Praćenje prodaje i leadova
CRM aplikacije automatiziraju unos podataka o potencijalnim klijentima, bilježe aktivnosti prodajnog tima i generiraju izvještaje koji pomažu u donošenju boljih odluka. Naš tim je razvio sustave koji su pomogli klijentima da uoče slabosti u prodajnom lijevku i poboljšaju konverziju.
8. Upravljanje korisničkom podrškom
Korisnici mogu slati upite kroz aplikaciju, a sustav ih automatski kategorizira, dodjeljuje agentima i prati vrijeme odgovora. Korisničko iskustvo raste uz jasnu, strukturiranu komunikaciju – što smo uspješno implementirali kod više klijenata.
9. Automatizacija nabave i narudžbi
Odjeli nabave mogu putem aplikacije slati upite, odobravati ponude i pratiti status narudžbi bez potrebe za papirima ili ručnim unosom. Naši sustavi omogućuju potpunu digitalizaciju lanca nabave.
10. Praćenje troškova i odobravanje putnih naloga
Zaposlenici mogu putem aplikacije slati zahtjeve za putovanja, unositi troškove i dobivati automatizirano odobrenje nadređenih, uz direktan izvoz podataka za računovodstvo. Prolink je razvio takve module u okviru većih poslovnih aplikacija za domaće i međunarodne klijente.
Prolink razvija poslovne aplikacije koje pojednostavljuju, ubrzavaju i digitaliziraju ključne procese. Imamo iskustvo, reference i tim koji razumije i tehniku i poslovne potrebe. Ako želite saznati kako vaša tvrtka može iskoristiti snagu automatizacije, kontaktirajte nas za besplatno savjetovanje – rado ćemo analizirati vaše potrebe i predložiti konkretna rješenja.