Izrada pitch deck prezentacije za Zoowie – digitalnu platformu za ljubimce

Izrada pitch deck prezentacije – Zoowie platforma za ljubimce

22.09.2025

Izrada pitch deck prezentacije – Zoowie platforma za ljubimce

Pitch deck je prvi i često najvažniji korak u predstavljanju ideje investitorima i poslovnim partnerima. U slučaju Zoowie platforme, koja okuplja vlasnike ljubimaca i pružatelje usluga kroz web i mobilne aplikacije, prezentacija mora jasno prikazati vrijednost rješenja. To uključuje naglašavanje praktičnosti korištenja aplikacije, pogodnosti za korisnike i jedinstvenog načina na koji Zoowie povezuje tržište ljubimaca na jednom mjestu.

Ključni elementi pitch decka
Uspješan pitch deck za Zoowie treba sadržavati nekoliko ključnih elemenata. Na prvom mjestu je opis problema – nedostatak jedinstvene digitalne platforme za vlasnike ljubimaca. Zatim slijedi rješenje – Zoowie kao centralizirana aplikacija koja nudi sve od informacija, usluga do proizvoda. Posebno važni segmenti su analiza tržišta, poslovni model, konkurentske prednosti i tim koji stoji iza projekta. Sve to treba prikazati jasno, vizualno privlačno i uvjerljivo.

Struktura i vizualni identitet
Vizualna prezentacija Zoowie pitch decka mora biti usklađena s brendom – to znači korištenje prepoznatljivih boja, fontova i grafike koji odražavaju toplinu i energiju zajednice ljubimaca. Umjesto pretrpanih slajdova, naglasak je na jednostavnosti i razumljivosti. Vizuali poput prikaza aplikacije, ilustracija interakcije korisnika i grafikona rasta tržišta dodatno osnažuju poruku i olakšavaju razumijevanje potencijalnim investitorima.

Podrška podacima i dokazima
Pitch deck nije potpun bez konkretnih brojki. U slučaju Zoowie platforme, važno je istaknuti veličinu tržišta ljubimaca, podatke o broju potencijalnih korisnika, trendovima u digitalizaciji usluga i očekivanim prihodima. Usporedbe s postojećim rješenjima, ako postoje, dodatno naglašavaju zašto Zoowie predstavlja bolje, inovativnije i fleksibilnije rješenje.

Ciljana publika i prilagodba poruke
Svaka prezentacija treba biti prilagođena onima kojima se obraća. Ako se pitch deck priprema za investitore, naglasak je na profitabilnosti i održivosti poslovnog modela. Ako se prezentira potencijalnim partnerima ili pružateljima usluga, fokus je na prednostima korištenja platforme i mogućnostima suradnje. Ova prilagodba osigurava da Zoowie na najbolji način prenese poruku različitim ciljanim skupinama.

Prolink pristup izradi pitch deck prezentacije
U Prolinku radimo pitch deckove koji nisu samo prezentacije, nego snažni alati za komunikaciju. Naš proces uključuje definiranje ključnih poruka, oblikovanje jasne strukture, izradu profesionalnog dizajna i optimizaciju sadržaja za različite formate – online sastanke, investitorske evente ili PDF dokumente. Za projekte poput Zoowie platforme naglasak stavljamo na autentičnost, vizualnu privlačnost i uvjerljivost, s ciljem da prezentacija ostavi snažan dojam i otvori vrata novim prilikama.

 

ostale vijesti

Pošaljite nam e-mail na office@prolink.hr
Nazovite nas na + 385 91 61 61 811