Izrada promotivnog videa, od snimanja do postprodukcije

Izrada promotivnog videa, od snimanja do postprodukcije

20.11.2024

Promotivni video je snažan alat za promociju brenda, proizvoda ili usluga. Kroz dobro osmišljen i kvalitetno proizveden video sadržaj možete na kreativan način privući pažnju vaše ciljne publike i povećati angažman. Izrada promotivnog videa zahtijeva nekoliko ključnih faza, od planiranja i snimanja do postprodukcije, a svaka faza ima svoj specifičan cilj i tehnike. U nastavku ćemo razmotriti sve korake od početne ideje do finalnog proizvoda.

1. Planiranje i koncepcija

Prvi i najvažniji korak u procesu izrade promotivnog videa je definiranje ciljeva videa i ciljne publike. To uključuje razumevanje što želite postići s videom (npr. povećanje svijesti o brendu, promocija novog proizvoda ili usluge) te kako ćete komunicirati ključne poruke. Također, u ovoj fazi se osmišljava kreativni koncept, uključujući ideje o vizualnom stilu, tonu komunikacije i strukturi videa.

Ključni koraci u fazi planiranja:

  • Definiranje ciljeva videa.
  • Razumijevanje ciljne publike.
  • Izrada kreativnog koncepta.
  • Razrada scenarija.

2. Snimanje

Faza snimanja obuhvaća realizaciju ideja postavljenih u fazi planiranja. Ovdje je ključno imati dobru produkcijsku ekipu, uključujući kameru, zvuk i rasvjetu, jer svi ti tehnički elementi utječu na kvalitetu konačnog videa. Snimanje može biti u studiju ili na lokaciji, ovisno o vrsti videa.

Ključni elementi snimanja:

  • Odabir lokacije snimanja (studio vs. vanjsko snimanje).
  • Odabir opreme (kamere, rasvjeta, zvuk).
  • Organizacija scena prema scenariju.
  • Upravljačko snimanje (koordinacija s glumcima, govornicima ili modelima).

3. Postprodukcija

Postprodukcija je faza u kojoj se snimljeni materijal obrađuje i dovodi do finalne verzije videa. Ovdje se vrše montaža, dodavanje zvučnih i vizualnih efekata, korekcija boja, te dodavanje glazbe i naracije. Postprodukcija je ključna za stvaranje glatkog i profesionalnog proizvoda koji će zadovoljavati ciljnu publiku.

Koraci u postprodukciji:

  • Montaža: U ovoj fazi se montiraju svi snimljeni kadrovi u skladu s narativom i scenarijem. To uključuje rezanje, slaganje i sinhronizaciju.
  • Korekcija boja: Podešavanje boja i svjetline kako bi se postigao željeni vizualni dojam.
  • Dodavanje zvučnih efekata i glazbe: Glazba i zvučni efekti ključni su za stvaranje željenog emocionalnog efekta. Ovdje se dodaju i efekti kao što su voice-over ili naracija.
  • Finalni render: Nakon što su svi dijelovi montirani i finalizirani, video se renderira u konačnu verziju.

4. Optimizacija i distribucija

Nakon što je video finaliziran, potrebno je optimizirati ga za distribuciju na različitim platformama (YouTube, društvene mreže, web stranica). Video treba biti u formatu koji je pogodan za platformu na kojoj će biti objavljen, uz optimalnu kvalitetu za brzo učitavanje i kvalitetan prikaz.

Ključne točke optimizacije:

  • Odabir formata videa (npr. MP4).
  • Podešavanje kvalitete i veličine videa za optimalno učitavanje.
  • Dodavanje titlova i oznaka za bolje prepoznavanje na tražilicama.
  • Promocija videa putem društvenih mreža i drugih kanala.

Zaključak

Izrada promotivnog videa je složen proces koji zahtijeva pažljivo planiranje, kvalitetno snimanje i preciznu postprodukciju. Kada se sve faze izvedu ispravno, promotivni video može postati izuzetno snažan alat za povećanje vidljivosti brenda, generiranje leadova i povećanje angažmana korisnika. Ako ste u fazi izrade promotivnog videa, ključno je surađivati s profesionalnim timom koji može osigurati vrhunski rezultat, od početne ideje do finalnog proizvoda.

 

ostali tekstovi na našem blogu

24.01.2025 - Izrada moderne web stranice u 2025. godini
23.01.2025 - Izrada web shopa u 2025. godini: Od osnovnih rješenja do naprednih custom shopova
20.01.2025 - Agencija za digitalni marketing koja će vam pomoći ostvariti vrhunske rezultate
17.01.2025 - 3D konfigurator za namještaj: Prednost prilikom kupovine na webshopu
12.01.2025 - Outsourcing za razvoj weba: Prednosti i izazovi
09.01.2025 - Content marketing, prvo web stranica, pa onda ostalo
03.01.2025 - Google Ads ili SEO, što je bolje?
29.12.2024 - 3d konfigurator proizvoda za webshopove
22.12.2024 - 3d vizualizacija proizvoda ili izrada fotografija?
17.12.2024 - Kako napraviti marketing za web shop?
10.12.2024 - Koju ulogu ima kvalitetan intranet u poslovanju?
02.12.2024 - Poslovne aplikacije, od intraneta do mobilnih aplikacija
28.11.2024 - Što je mobilna aplikacija i kako ju instalirati na različite operativne sustave
20.11.2024 - Izrada promotivnog videa, od snimanja do postprodukcije
15.11.2024 - Web dizajn i razvoj web stranice, koja je razlika?
11.11.2024 - Mjesečni trošak održavanja web stranica, za koje web stranice je potreban?
07.11.2024 - Zašto raditi content marketing?
01.11.2024 - Kako napraviti kvalitetan SEO?
29.10.2024 - Je li moguće izraditi web stranice brzo, profesionalno i povoljno?
27.10.2024 - Razvoj web platforme i mobilne aplikacije, troškovi i rokovi
22.10.2024 - Koja je uloga sadržaja (content marketing) u SEO?
19.10.2024 - Webshop, B2C i B2B, koja je razlika?
16.10.2024 - Rječnik 3d vizualizacija, od modela do rendera
11.10.2024 - Custom webshop ili gotovo rješenje poput WooCommerca?
05.10.2024 - Multimedijske prezentacije, prikažite Vaš projekt u najboljem svijetlu
02.10.2024 - Mobilne igre za Android i iOS (Apple)
29.09.2024 - Arhitektonske 3D vizualizacije, prikažite Vaš projekt prije početka gradnje
25.09.2024 - Agencija za digitalni marketing, sve usluge na jednom mjestu
21.09.2024 - Internet marketing, od društvenih mreža do tražilica
18.09.2024 - O čemu ovisi cijena Facebook oglašavanja?
16.09.2024 - Kvalitetan webshop povećava prodaju
12.09.2024 - Što je bitno za izradu kvalitetne web stranice?
11.09.2024 - Digitalni marketing za poboljšanje poslovanja i povećanje prodaje
07.09.2024 - Web aplikacija ili mobilna aplikacija za Vaše poslovanje?
05.09.2024 - Izrada mobilne aplikacije za iOS (Apple)
04.09.2024 - Nudimo SEO uslugu - Optimizirajte svoju web stranicu za Google
01.09.2024 - Jednostavnije i brža prodaja nekretnina uz pomoć 3d animacija i virtualnih šetnji
29.08.2024 - Izrada mobilne aplikacije za Android
26.08.2024 - SEO Optimizacija Web Stranica – Povećajte Vidljivost i Saznajte Cijene
23.08.2024 - Vodič za postavljanje Facebook poslovne stranice
21.08.2024 - Prednosti pokretanja online poslovanja putem webshopa
19.08.2024 - Kako napraviti web stranicu?
17.08.2024 - Koliko košta oglašavanja na Instagramu?
12.08.2024 - Kako 3d vizualizacije pomažu u prodaji nekretnina
09.08.2024 - izrada vizualnog identiteta i osmišljavanje slogana
01.08.2024 - Besplatna aplikacija ili razvoj vlastite aplikacije za naručivanje hrane?
29.07.2024 - Aplikacije za upravljanje poslovanjem tvrtke
25.07.2024 - Jednostavna rezervacija usluga i termina putem mobilne aplikacije
22.07.2024 - Upotreba virtual reality aplikacija u svakodnevnom životu
20.07.2024 - Imam Facebook stranicu, treba li mi web stranica?
16.07.2024 - Izrada web stranica, konzultacije i izrada specifikacije
09.07.2024 - Kako možemo izgraditi najbolji webshop za Vas, prema vašim željama i potrebama
05.07.2024 - Zašto raditi s našom agencijom za digitalni marketing?
01.07.2024 - Kako uspjeti i kako započeti online marketingom?
29.06.2024 - Kako izgleda kvalitetna web stranica?
28.06.2024 - Outsourcing razvoja mobilne aplikacije u Hrvatsku
21.06.2024 - Cijena 3d vizualizacije, statične slike i animacije
15.06.2024 - Aplikacija za taxi, elementi sustava i troškovi razvoja
10.06.2024 - 15 elemenata koju treba imati svaki web shop
08.06.2024 - Izrada web shopa koji donosi rast prodaje
06.06.2024 - 10 koraka za uspješno Instagram oglašavanje
02.06.2024 - Video produkcija, izrada promo materijala za tvrtku
28.05.2024 - Vizualni identitet – osnova dobrog marketinga
25.05.2024 - Kako koristimo augmented reality u aplikacijama?
20.05.2024 - Vodič za Facebook oglašavanje - sve što trebate znati o tome
15.05.2024 - Google Ads – Što je to, kako funkcionira i koliko košta?
11.05.2024 - Koliko košta mobilna aplikacija?
09.05.2024 - Koliko je webshop isplativ?
02.05.2024 - Outsourcing razvoja web stranica u Hrvatsku
25.04.2024 - Održavanje web stranica – ažuriranje, sigurnost i podrška
20.04.2024 - Facebook oglašavanje: povećajte vidljivost vašeg branda
16.04.2024 - Digital Marketing - Potpuno drugačiji marketing
14.04.2024 - Tradicionalni marketing naspram digitalnog marketinga
09.04.2024 - 10 koraka za uspješno Facebook oglašavanje
02.04.2024 - 3d vizualizacija interijera i eksterijera prema nacrtima arhitekta
26.03.2024 - Povezivanje mobilnih aplikacija i web aplikacija
24.03.2024 - Koliko košta razvoj poslovne aplikacije?
19.03.2024 - Fiskalizacija web shopa
14.03.2024 - Izrada korporativnih web stranica
11.03.2024 - 5 razloga zašto kupovati i trgovati putem Interneta
07.03.2024 - Vrste web stranica, kakve sve web stranice mogu biti?
03.03.2024 - Treba li vam uopće web trgovina?
25.02.2024 - Wordpress izrada web stranice, koji su problemi i nedostaci Wordpressa?
19.02.2024 - Video produkcija – Trebate promotivni video tvrtke?
12.02.2024 - Koja je razlika između logotipa, vizualnog identiteta i brenda?
08.02.2024 - Povećajte prodaju kroz SEO i ostale digitalne kanale
02.02.2024 - Uređenje interijera uz pomoć 3d vizualizacije
27.01.2024 - Poslovne web aplikacije, što su i kako ih koristimo
12.01.2024 - Kako otvoriti svoj web shop u pet jednostavnih koraka?
08.01.2024 - Cijena izrade web stranica
Pošaljite nam e-mail na office@prolink.hr
Nazovite nas na + 385 91 61 61 811