Izrada web stranica za OPG – Kako privući kupce i povećati prodaju?

Izrada web stranica za OPG – Povećajte prodaju i prepoznatljivost

Obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG) sve više prepoznaju važnost online prisutnosti u privlačenju novih kupaca i povećanju prodaje. Kvalitetna web stranica pomaže OPG-ovima da predstave svoje proizvode, omoguće online narudžbe i izgrade dugoročan odnos s kupcima.

Što web stranica za OPG treba sadržavati?

Svaka web stranica za OPG treba biti jednostavna, pregledna i prilagođena potrebama kupaca. Najvažniji dio je prikaz ponude proizvoda, s kvalitetnim slikama, detaljnim opisima i informacijama o uzgoju ili proizvodnji.

Sve više kupaca želi mogućnost online naručivanja proizvoda, što znači da je integracija web shopa ili kontakt obrasca za narudžbe vrlo korisna. Ako nudite sezonske proizvode, dodatna opcija može biti pretplata na dostavu, gdje kupci redovito primaju svježe voće i povrće.

Važno je i ispričati priču o vašem gospodarstvu. Kupci cijene transparentnost, pa stranica "O nama" s informacijama o tradiciji vašeg OPG-a, načinu proizvodnje i vrijednostima pomaže u jačanju povjerenja. Dodavanje fotografija gospodarstva i tima koji stoji iza proizvoda povećava vjerodostojnost i lojalnost kupaca.

SEO optimizacija ključna je kako bi potencijalni kupci pronašli vašu web stranicu putem pretraživača. Korištenje relevantnih ključnih riječi, optimizacija sadržaja i redovito objavljivanje blogova o poljoprivredi, sezonskim proizvodima i receptima mogu značajno povećati posjećenost stranice.

Budući da se većina korisnika informira putem mobilnih uređaja, mobilna prilagodljivost web stranice postala je nužnost. Stranica treba biti jednostavna za navigaciju i brzo se učitavati na svim uređajima.

Koliko košta izrada web stranice za OPG?

Cijena web stranice ovisi o funkcionalnostima i složenosti dizajna. Procijenjeni troškovi u 2025. godini su:

  • Osnovna web stranica (do 5 stranica, kontakt forma, osnovni SEO) – 500 € do 1.500 €
  • Standardna web stranica (galerija proizvoda, blog, napredni SEO) – 1.500 € do 3.500 €
  • Web shop za OPG (e-trgovina, online plaćanje, integracija dostave) – 3.500 € do 7.000 €

Dodatni troškovi uključuju hosting i domenu (50-200 € godišnje), održavanje stranice (200-500 € godišnje) i SEO marketing (300+ € mjesečno).

Kako započeti?

Prvi korak je definiranje ciljeva – želite li samo informativnu stranicu ili planirate aktivnu prodaju putem interneta? Suradnja s profesionalnim web dizajnerom ili agencijom osigurava moderno i učinkovito rješenje koje će vam pomoći da privučete više kupaca i povećate prodaju.

Ulaganjem u web stranicu vaše OPG postaje dostupnije širem krugu kupaca – iskoristite prednosti online tržišta!

 

Pošaljite nam e-mail na office@prolink.hr
Nazovite nas na + 385 91 61 61 811