Mobilna Aplikacija za Kurirsku Službu

Mobilna Aplikacija za Kurirsku Službu – Izradite Svoju Danas!

Izradili smo cijeli sustav aplikacija, koji se sastoji od administracijskog sučelja, web aplikacije putem koje partneri mogu slati zahtjeve za dostavom u sustav, mobilne aplikacije na telefonima dostavljača i na kraju web aplikacija koja prikazuje lokacije dostavljača na mapi.

Putem ovog sustava ubrazno je i olakšano poslovanje klijenta, postoji kompletna arhiva svih dostava, poruka prema djelatnicima i zahtjeva partnera, odnosno digitalizirani su svi poslovni procesi unutar tvrtke.

Popis funkcionalnosti sustava aplikacija za kurirsku službu uključuje sljedeće:

    Unos dostava: Mogućnost unosa podataka o dostavi u sustav, uključujući informacije o primatelju, adresi dostave, veličini i težini pošiljke te drugim relevantnim detaljima.

    Primanje dostava: Dostavljači dobivaju obavijest o novim dostavama koje su im dodijeljene.

    Primanje obavijesti o novoj dostavi / slanje PUSH poruke: Dostavljači primaju obavijesti putem push poruka ili drugih oblika komunikacije o novim dostavama koje su im dodijeljene.

    Izmjena statusa dostave: Mogućnost promjene statusa dostave, poput "u tijeku", "isporučeno" ili "neuspješno".

    Unos čekanja: Ako je dostavljaču potrebno čekati na određenoj lokaciji, mogu unijeti informacije o tome kako bi klijent bio obaviješten.

    Prikaz detaljnih informacija o dostavi: Dostavljači mogu pregledavati sve potrebne informacije o dostavi, uključujući adresu, kontaktne podatke primatelja i bilo kakve posebne upute.

    Čitanje GPS kordinata i slanje na server: Mobilna aplikacija može koristiti GPS tehnologiju za očitavanje trenutne lokacije dostavljača i slanje tih informacija na server.

    Upravljanje računima: Mogućnost upravljanja korisničkim računima za dostavljače, uključujući prijavu, promjenu lozinke i ostale administrativne funkcije.

Moguće nadogradnje sustava aplikacija za kurirsku službu mogu uključivati:

    Integracija s vanjskim sustavima: Integracija sa sustavima praćenja i upravljanja dostavama, kao i s vanjskim servisima za provjeru adresa ili proračun troškova dostave.

    Opcije praćenja u stvarnom vremenu: Dodavanje mogućnosti praćenja dostave u stvarnom vremenu za klijente, kako bi mogli pratiti status i lokaciju svoje pošiljke.

    Optimizacija rute: Uključivanje algoritama optimizacije ruta kako bi se postigla maksimalna efikasnost u dostavama.

    Ocjene i recenzije: Omogućavanje korisnicima da ocjenjuju i ostavljaju recenzije o iskustvu s dostavama.

Faktori koji mogu utjecati na cijenu razvoja mobilne aplikacije za kurirsku službu uključuju:

    Složenost funkcionalnosti: Broj i složenost funkcionalnosti koje su potrebne u aplikaciji mogu utjecati na cijenu razvoja.

    Platforma: Razvoj aplikacije za jednu platformu (npr. samo za Android ili samo za iOS) može biti jeftiniji od razvoja za više platformi.

    Dizajn korisničkog sučelja: Zahtjevi za kompleksnim i privlačnim dizajnom korisničkog sučelja mogu povećati troškove razvoja.

    Integracije s vanjskim sustavima: Integracija s vanjskim sustavima ili API-ima može zahtijevati dodatni razvoj i povećati troškove.

    Razina prilagođavanja: Ako aplikacija zahtijeva visoku razinu prilagođavanja specifičnim potrebama kurirske službe, to može utjecati na cijenu.

    Vremenski okvir: Brzina razvoja i dostava aplikacije može utjecati na cijenu. Skraćeni vremenski okviri često dovode do povećanih troškova.

Važno je konzultirati se sa našim razvojnim timom kako biste dobili točnu procjenu cijene, uzimajući u obzir specifične zahtjeve i potrebe sustava aplikacija za kurirsku službu.

Pošaljite nam e-mail na office@prolink.hr
Nazovite nas na + 385 91 61 61 811