IT blog: izrada web stranica, aplikacija i digitalna rješenja

Blog

Digitalna transformacija kroz cloud aplikacije

12.11.2025

Implementacija cloud aplikacija omogućuje tvrtkama da svoje interne procese učine efikasnijima, transparentnijima i fleksibilnijima, dok mobilne aplikacije omogućuju da te iste funkcionalnosti budu dostupne djelatnicima i korisnicima u pokretu. Prolink razvija integrirana rješenja koja spajaju cloud infrastrukturu s mobilnim sučeljima, čime zaposlenici mogu pristupiti podacima i procesima s bilo kojeg mjesta, a korisnici dobivaju intuitivne aplikacije za interakciju s proizvodima i uslugama u realnom vremenu. Vrste cloud rješenja i prednosti integracije s mobilnim aplikacijama Cloud aplikacije pohranjuju podatke i softver na udaljene servere, omogućujući pristup s različitih uređaja. Public cloud nudi brzu implementaciju i skalabilnost, private cloud pruža veću kontrolu i si ...

VR tehnologija: primjena u poslovanju i inovativna rješenja

12.11.2025

VR tehnologija omogućuje kreiranje potpuno interaktivnih digitalnih iskustava koja korisnicima pružaju osjećaj stvarnog prisustva u simuliranom okruženju. Prolink razvija VR rješenja koja omogućuju tvrtkama predstavljanje proizvoda, edukaciju zaposlenika i angažiranje klijenata na inovativan način, čime se povećava učinkovitost poslovanja, smanjuju troškovi i poboljšavaju prodajni rezultati. Virtualne prezentacije i demonstracije proizvoda Virtualne prezentacije omogućuju korisnicima da pregledaju proizvode u trodimenzionalnom prostoru i testiraju ih u simuliranim scenarijima. Na primjer, proizvođač strojeva može omogućiti kupcima da u VR okruženju detaljno isprobaju funkcionalnost uređaja, okrenu ga iz svih kutova i provjere sve opcije, bez potrebe za fizičkim transp ...

Izrada web shopa koji donosi garantirani rast prodaje

12.11.2025

Web shop danas nije samo prodajno mjesto, nego ključni kanal za rast poslovanja. Prolink razvija rješenja koja povezuju webshop s digitalnim marketingom – SEO, content marketingom i strategijom društvenih mreža – kako bi Vaša online prisutnost bila snažna, prodaja kontinuirano rasla, a korisničko iskustvo bilo besprijekorno. Svaki element sustava dizajniran je tako da doprinosi povećanju konverzija i dugoročnom povratu ulaganja. Analiza i planiranje strategije Prvi korak uključuje detaljnu analizu poslovanja, tržišta i konkurencije. Prolink definira ciljeve webshopa, ciljne skupine i ključne proizvode te planira integriranu digitalnu strategiju. Na temelju analize izrađuje se plan aktivnosti koji uključuje SEO optimizaciju, content marketing, ogla&s ...

Cijena SEO usluga

12.11.2025

SEO (optimizacija za tražilice) predstavlja ulaganje u vidljivost vaše web stranice i organski promet. Trošak SEO usluga ovisi o brojnim čimbenicima, ali i o opsegu aktivnosti koji želite uključiti. Prolink razvija SEO strategije koje uključuju tehničku optimizaciju, sadržajnu optimizaciju, analizu ključnih riječi i izgradnju poveznica, omogućujući vam da svaki uloženi euro donese stvarnu vrijednost. Što utječe na cijenu SEO usluga Cijena SEO usluga određuje se prema nekoliko ključnih elemenata. Veličina web stranice i broj stranica koje treba optimizirati direktno utječu na opseg rada. Konkurencija u industriji i tržištu također podiže trošak, jer zahtijeva više istraživanja i taktika da bi se postigla bolja pozicija u tražilicama. Trenutačno sta ...

Cijena oglašavanja na Facebooku

12.11.2025

Oglašavanje na Facebooku postalo je ključni kanal za promociju brendova i proizvoda, jer omogućuje precizno ciljanje publike i mjerenje rezultata u stvarnom vremenu. Troškovi kampanja variraju ovisno o ciljevima, publici, formatu oglasa i razini konkurencije, pa razumijevanje strukture cijena postaje ključno za planiranje učinkovitog budžeta. Prolink izrađuje i upravlja Facebook kampanjama tako da optimizira ulaganje, maksimizira učinak oglasa i osigurava mjerljive rezultate, omogućujući klijentima da svaki euro uložen u oglašavanje donese stvarnu vrijednost. Osnovno o troškovima Facebook oglašavanja Oglašavanje na Facebooku ne funkcionira po fiksnoj cijeni po kampanji – trošak ovisi o metrikama poput CPC‑a (cijena po kliku), CPM‑a (c ...

Pošaljite nam e-mail na office@prolink.hr
Nazovite nas na + 385 91 61 61 811