IT blog: izrada web stranica, aplikacija i digitalna rješenja

Blog

Softver za upravljanje radnim vremenom – precizno i učinkovito praćenje zaposlenika

30.10.2025

Softver za upravljanje radnim vremenom omogućuje poduzećima da precizno prate rad zaposlenika, evidentiraju odsustva, prekovremeni rad i fleksibilno radno vrijeme. Takvo rješenje objedinjuje sve podatke o radnom vremenu na jednom mjestu, olakšava administraciju i pruža uvid u iskorištenost resursa. Primjena softvera smanjuje pogreške i omogućuje transparentno planiranje radnog vremena za sve zaposlenike. Evidencija radnog vremena Prolinkov softver automatski bilježi dolaske i odlaske zaposlenika, što osigurava preciznu evidenciju i smanjuje administrativni rad. Podaci se pohranjuju u centralizirani sustav, a menadžment može u svakom trenutku pratiti stvarno stanje sati, prekovremenih sati i fleksibilnog rada. Sustav omogućuje brzo generiranje izvje&scaro ...

Softver za upravljanje poduzećem – cjelovito rješenje za učinkovitije poslovanje

30.10.2025

Softver za upravljanje poduzećem predstavlja sustav koji objedinjuje sve ključne funkcije poslovanja u jedinstvenu platformu. Korištenjem takvog rješenja tvrtke mogu automatizirati zadatke, pratiti financije, upravljati zaposlenicima, projektima i dokumentacijom te donositi odluke temeljene na podacima. Glavna svrha sustava je zamijeniti nepovezane alate i tablice jednim centraliziranim sustavom koji pruža pregled i kontrolu nad svim aspektima poslovanja. Integracija poslovnih procesa Prolinkov softver povezuje odjele unutar poduzeća i omogućuje nesmetan protok informacija između financija, prodaje, ljudskih resursa i uprave. Integracijom svih funkcija u jedan sustav eliminiraju se pogreške, ubrzavaju postupci i poboljšava točnost podataka. Svaki zaposlenik ima ...

Agencija za internet marketing

30.10.2025

Agencija za internet marketing bavi se planiranjem, provedbom i analizom svih aktivnosti koje brendu omogućuju da bude vidljiv i uspješan na internetu. Takve agencije kombiniraju znanje iz područja oglašavanja, komunikacije, dizajna, analitike i psihologije korisnika kako bi stvorile kampanje koje privlače pažnju, generiraju promet i potiču prodaju. Njihova uloga nije samo povećati prisutnost na mreži, nego optimizirati svaki korak korisničkog puta – od prvog susreta s brendom do konačne konverzije. Kvalitetna agencija povezuje različite kanale, od tražilica i društvenih mreža do web stranica i email kampanja, u jedinstven i usklađen sustav. Takav pristup omogućuje brendovima ne samo rast vidljivosti, nego i održiv poslovni razvoj. Strategija i konzultacije Stra ...

Internetski servis za rezervaciju restorana

30.10.2025

Internetski servis za rezervaciju restorana omogućuje korisnicima jednostavno rezerviranje stolova putem web stranica ili mobilnih aplikacija. Restoranima pruža centralizirani sustav za upravljanje svim rezervacijama, poboljšava organizaciju kapaciteta i omogućuje bolju komunikaciju s gostima. Sustav kombinira jednostavnost za korisnike i kontrolu za menadžere, čime se povećava produktivnost i zadovoljstvo gostiju. Administracijski sustav Srce servisa je administracijski sustav koji omogućuje restoranima upravljanje svim rezervacijama s jednog mjesta. Menadžeri mogu pregledavati rezervacije, dodjeljivati stolove, pratiti dolaske i otkazivanja te uređivati posebne zahtjeve gostiju. Sustav je dostupan i putem mobilnih uređaja, što omogućuje praćenje i upravljanje rezervacijama ...

Mobilni intranet – pristup informacijama bilo gdje

30.10.2025

Mobilni intranet je interna mreža tvrtke dostupna putem pametnih telefona i tableta, koja omogućuje zaposlenicima pristup ključnim informacijama, dokumentima i alatima s bilo kojeg mjesta. Posebno je koristan za terenske timove, udaljene zaposlenike ili one koji često rade izvan ureda, jer povezuje zaposlenike i olakšava pristup resursima u stvarnom vremenu. Pristup dokumentima Jedna od ključnih funkcionalnosti mobilnog intraneta je pristup dokumentima. Zaposlenici mogu pregledavati, preuzimati i dijeliti važne datoteke, što smanjuje vrijeme potrebno za pronalazak informacija i omogućuje brže donošenje odluka. Dokumenti se organiziraju prema kategorijama, projektima ili timovima, a pristup je kontroliran pravima i autorizacijom korisnika. Interni novosti i obavijesti ...

Pošaljite nam e-mail na office@prolink.hr
Nazovite nas na + 385 91 61 61 811