IT blog: izrada web stranica, aplikacija i digitalna rješenja

Blog

Kako napraviti kvalitetan SEO?

01.11.2024

SEO (Search Engine Optimization) predstavlja skup tehnika i metoda koje omogućuju web stranicama da budu bolje prepoznate i rangirane na tražilicama poput Googlea. Cilj SEO-a nije samo povećati broj posjeta, već i privući relevantne korisnike koji traže određene proizvode, usluge ili informacije. Kvalitetno izveden SEO zahtijeva detaljno razumijevanje kako tražilice funkcioniraju, ali i kontinuirani rad na optimizaciji sadržaja, tehničkih aspekata stranice te izgradnji povratnih poveznica. To ni ...

Je li moguće izraditi web stranice brzo, profesionalno i povoljno?

29.10.2024

Izrada web stranice: brzina, kvaliteta i cijena u ravnoteži Izrada web stranice često se doživljava kao kompleksan proces zbog različitih čimbenika koji utječu na trajanje i ukupne troškove projekta. Mnoge tvrtke i pojedinci žele funkcionalnu, vizualno privlačnu i učinkovitu web stranicu, pritom pazeći da ne premaše budžet i vremenske okvire. Ključno je razumjeti je li moguće postići sve tri komponente – brzinu, profesionalnost i povoljnost – te kako optimalno pristupi ...

Razvoj web platforme i mobilne aplikacije, troškovi i rokovi

27.10.2024

Kada planirate razvoj web platforme i mobilne aplikacije, važno je sagledati sve ključne čimbenike koji utječu na ukupne troškove i vremenski okvir projekta. Razumijevanje ovih aspekata pomaže u realnom postavljanju očekivanja, efikasnom upravljanju resursima te minimiziranju rizika od kašnjenja i dodatnih troškova. Detaljna analiza složenosti funkcionalnosti, odabira tehnologije, dizajna, testiranja i održavanja presudna je za uspješan razvoj i lansiranje digitalnih ...

Koja je uloga sadržaja (content marketing) u SEO?

22.10.2024

Sadržaj predstavlja temeljni element svake SEO (optimizacije za tražilice) strategije. Optimiziran i relevantan sadržaj ne samo da olakšava pretraživačima razumijevanje teme vaše web stranice, već istovremeno zadovoljava potrebe i interese korisnika. Time se povećava vjerojatnost da će vaša stranica zauzeti bolje pozicije u rezultatima pretraživanja, što direktno doprinosi većoj posjećenosti i angažmanu publike. Kako bismo bolje razumjeli ovu ulogu, važno je razmotrit ...

Webshop, B2C i B2B, koja je razlika?

19.10.2024

Kada planirate pokretanje webshopa, ključna odluka je hoćete li ciljati krajnje potrošače ili poslovne korisnike. Ti modeli, poznati kao B2C (Business-to-Consumer) i B2B (Business-to-Business), značajno se razlikuju po svojim zahtjevima, funkcionalnostima i pristupima. Svaki od njih donosi specifične izazove i prilike, a razumijevanje tih razlika ključno je za uspješno online poslovanje. B2C webshop – poslovanje prema krajnjem potrošaču B2C webshop je platforma usmje ...

Pošaljite nam e-mail na office@prolink.hr
Nazovite nas na + 385 91 61 61 811