25.05.2024
Augmented Reality (AR) predstavlja tehnologiju koja kombinira stvarni svijet s digitalnim informacijama, pružajući korisnicima interaktivno iskustvo kroz uređaje poput pametnih telefona, tableta i AR naočala. Korištenje AR-a u aplikacijama postaje sve popularnije zbog njegove sposobnosti da poboljša korisničko iskustvo i pruži inovativne načine interakcije s informacijama. U ovom članku istražit ćemo kako se AR koristi u različitim aplikacijama te pružiti primjere i najbolje prakse ...
20.05.2024
Facebook oglašavanje postalo je nezaobilazan alat za mnoge tvrtke koje žele doseći široku publiku, povećati svijest o brandu i generirati konverzije. Ovaj vodič će vas provesti kroz sve aspekte Facebook oglašavanja, od osnovnih pojmova do naprednih strategija za optimizaciju kampanja. 1. Što je Facebook oglašavanje? Facebook oglašavanje odnosi se na korištenje Facebookove oglasne platforme za prikazivanje plaćenih oglasa korisnicima na Facebooku ...
15.05.2024
Google Ads, ranije poznat kao Google AdWords, je online oglašivačka platforma koju je razvio Google. Omogućava tvrtkama da prikazuju oglase korisnicima koji pretražuju relevantne pojmove na Google pretraživaču i drugim partnerima Google Display mreže. U ovom članku detaljno ćemo istražiti što je Google Ads, kako funkcionira i koliko može koštati za vaše poslovanje. 1. Što je Google Ads? Google Ads je sustav plaćenih oglasa koji se pojavljuju na stranicama rez ...
11.05.2024
Razvoj mobilne aplikacije može biti ključan za uspjeh vašeg poslovanja, ali razumijevanje troškova povezanih s tim procesom je esencijalno za planiranje i budžetiranje. Cijena razvoja mobilne aplikacije varira ovisno o brojnim faktorima, uključujući složenost aplikacije, platformu, dizajn, funkcionalnosti i tim koji će raditi na projektu. U ovom članku detaljno ćemo analizirati faktore koji utječu na cijenu razvoja mobilnih aplikacija i pružiti smjernice kako optimizirati tro&scaro ...
09.05.2024
Pokretanje webshopa može biti odličan način za ulazak u svijet e-trgovine, ali važno je razumjeti koliko je takav poslovni model isplativ prije nego što se upustite u njega. Profitabilnost webshopa ovisi o mnogim faktorima, uključujući vrstu proizvoda, ciljanu publiku, marketinške strategije i upravljanje troškovima. U ovom članku analizirat ćemo ključne aspekte koji utječu na isplativost webshopa te pružiti smjernice kako povećati vaše šanse za uspjeh. 1. Tro ...