IT blog: izrada web stranica, aplikacija i digitalna rješenja

Blog

Vizualni identitet – osnova dobrog marketinga

28.05.2024

Vizualni identitet je temelj svakog uspješnog marketinškog plana. On predstavlja vizualnu prezentaciju vašeg branda, koja kroz dosljedne i pažljivo osmišljene elemente oblikuje percepciju potrošača i jača prepoznatljivost vašeg poslovanja. Bez snažnog i koherentnog vizualnog identiteta, teško je postići trajni dojam i ostvariti emocionalnu vezu s ciljanom publikom. U ovom tekstu detaljno ćemo istražiti što je vizualni identitet, zašt ...

Kako koristimo augmented reality u aplikacijama?

25.05.2024

Augmented Reality (AR) predstavlja tehnologiju koja integrira digitalne informacije u stvarni svijet putem uređaja poput pametnih telefona, tableta i AR naočala. Za razliku od virtualne stvarnosti koja potpuno zamjenjuje okolinu, AR obogaćuje percepciju stvarnog prostora dodavanjem slojeva digitalnog sadržaja, čime korisnicima omogućuje interaktivno i kontekstualno iskustvo. Primjena AR-a sve se više širi zbog svoje sposobnosti da poveća angažman i pruži inovativne načine interakci ...

Vodič za Facebook oglašavanje - sve što trebate znati o tome

20.05.2024

Facebook oglašavanje postalo je ključni alat u digitalnom marketingu za tvrtke koje žele dosegnuti ciljanog korisnika, povećati prepoznatljivost brenda i ostvariti mjerljive poslovne rezultate. Kroz ovu analizu objašnjavamo temeljne pojmove, tehnički okvir oglašavanja na Facebooku i strategije optimizacije kampanja koje mogu unaprijediti povrat ulaganja. Što je Facebook oglašavanje Facebook oglašavanje podrazumijeva korištenje Meta platforme za ...

Google Ads – Što je to, kako funkcionira i koliko košta?

15.05.2024

Google Ads, ranije poznat kao Google AdWords, oglašivačka je platforma koju je razvio Google s ciljem omogućavanja poslovnim subjektima da dosegnu korisnike putem plaćenih oglasa. Oglasi se prikazuju korisnicima koji pretražuju određene pojmove na Google tražilici ili pregledavaju sadržaj na web lokacijama unutar Google Display mreže. Ovaj članak objašnjava što je Google Ads, kako funkcionira, koje vrste kampanja nudi, koliko košta i kako njime učinkovito upravljati. ...

Koliko košta mobilna aplikacija?

11.05.2024

Razvoj mobilne aplikacije može imati ključnu ulogu u digitalnoj transformaciji poslovanja, no da bi taj proces bio uspješan, nužno je razumjeti sve čimbenike koji utječu na formiranje troškova. Cijena razvoja aplikacije ne ovisi isključivo o vremenu izrade, već i o tehničkim zahtjevima, dizajnu, broju funkcionalnosti, platformama za koje se razvija, te strukturi razvojnog tima. Pravilno planiranje budžeta temelji se na preciznoj analizi svih komponenti projekta, kao i na sposobnost ...

Pošaljite nam e-mail na office@prolink.hr
Nazovite nas na + 385 91 61 61 811