
02.06.2024
Video produkcija predstavlja proces stvaranja video sadržaja koji se koristi za komunikaciju, promociju i edukaciju unutar marketinških aktivnosti. Kroz kombinaciju slike, zvuka, teksta i animacije, video omogućava prenošenje kompleksnih poruka na učinkovit i vizualno atraktivan način. U marketingu, video sadržaji imaju ključnu ulogu jer pomažu tvrtkama da povećaju vidljivost, angažman i prepoznatljivost brenda, kao i da potaknu željene akcije publike. Značaj video produkcije u marketingu Video je jedan od najsnažnijih medija zbog svoje sposobnosti da istovremeno aktivira više osjetila gledatelja. Kombinacija vizualnih i auditivnih elemenata omogućava preciznije prenošenje poruka i bolju zadrživost informacija u memoriji publike. Algoritmi digitalnih platformi ...

28.05.2024
Vizualni identitet je temelj svakog uspješnog marketinškog plana. On predstavlja vizualnu prezentaciju vašeg branda, koja kroz dosljedne i pažljivo osmišljene elemente oblikuje percepciju potrošača i jača prepoznatljivost vašeg poslovanja. Bez snažnog i koherentnog vizualnog identiteta, teško je postići trajni dojam i ostvariti emocionalnu vezu s ciljanom publikom. U ovom tekstu detaljno ćemo istražiti što je vizualni identitet, zašto je presudan za marketing, koji su njegovi ključni elementi, te kako ga učinkovito primijeniti. Također ćemo predstaviti ponudu i iskustvo tvrtke Prolink, stručnjaka za razvoj vizualnih identiteta. Što je vizualni identitet? Vizualni identitet obuhvaća sve vizualne elemente koji predstavlj ...

25.05.2024
Augmented Reality (AR) predstavlja tehnologiju koja integrira digitalne informacije u stvarni svijet putem uređaja poput pametnih telefona, tableta i AR naočala. Za razliku od virtualne stvarnosti koja potpuno zamjenjuje okolinu, AR obogaćuje percepciju stvarnog prostora dodavanjem slojeva digitalnog sadržaja, čime korisnicima omogućuje interaktivno i kontekstualno iskustvo. Primjena AR-a sve se više širi zbog svoje sposobnosti da poveća angažman i pruži inovativne načine interakcije u raznim industrijama. Edukacijske aplikacije U području obrazovanja AR donosi mogućnost stvaranja dinamičnih i interaktivnih nastavnih iskustava. Kroz AR, studenti mogu detaljno istraživati trodimenzionalne modele kemijskih spojeva, anatomskih struktura ili povijesnih događaja, što omog ...

20.05.2024
Facebook oglašavanje postalo je ključni alat u digitalnom marketingu za tvrtke koje žele dosegnuti ciljanog korisnika, povećati prepoznatljivost brenda i ostvariti mjerljive poslovne rezultate. Kroz ovu analizu objašnjavamo temeljne pojmove, tehnički okvir oglašavanja na Facebooku i strategije optimizacije kampanja koje mogu unaprijediti povrat ulaganja. Što je Facebook oglašavanje Facebook oglašavanje podrazumijeva korištenje Meta platforme za prikazivanje plaćenih oglasa na Facebooku, Instagramu, Messengeru i aplikacijama unutar Meta Audience Networka. Oglasi se prikazuju u različitim formatima: slike, videozapisi, karuseli, kolekcije ili dinamični oglasi koji se personalizirano prilagođavaju ponašanju korisnika. Ovisno o cilju k ...

15.05.2024
Google Ads, ranije poznat kao Google AdWords, oglašivačka je platforma koju je razvio Google s ciljem omogućavanja poslovnim subjektima da dosegnu korisnike putem plaćenih oglasa. Oglasi se prikazuju korisnicima koji pretražuju određene pojmove na Google tražilici ili pregledavaju sadržaj na web lokacijama unutar Google Display mreže. Ovaj članak objašnjava što je Google Ads, kako funkcionira, koje vrste kampanja nudi, koliko košta i kako njime učinkovito upravljati. Što je Google Ads Google Ads je sustav digitalnog oglašavanja temeljen na modelu plaćanja po kliku (PPC – pay-per-click). To znači da oglašivači plaćaju samo kada korisnik klikne na oglas. Oglasi se mogu prikazivati na stranicama rezultata pretraživanja (SERP) te na part ...