IT blog: izrada web stranica, aplikacija i digitalna rješenja

Blog

Treba li vam uopće web trgovina?

03.03.2024

Online trgovina postala je važan kanal prodaje za mnoge tvrtke. Međutim, prije nego što odlučite pokrenuti vlastitu web trgovinu, važno je razumjeti specifičnosti vašeg poslovanja i procijeniti može li vam ovaj model donijeti stvarne koristi. Ovdje ćemo detaljno objasniti čimbenike koji utječu na odluku o uspostavi web trgovine. Vrsta poslovanja Prvo je važno razumjeti koju vrstu proizvoda ili usluga nudite. Kod prodaje fizičkih proizvoda, web trgovina omogućava da vaše proizvode učinite dostupnima široj publici bez ograničenja lokacije. Takav model smanjuje potrebu za fizičkom trgovinom i omogućava jednostavniji pristup kupcima. S druge strane, ako nudite digitalne proizvode poput softvera, e-knjiga ili online tečajeva, web trgovina je često glavni ili jedini ...

Wordpress izrada web stranice, koji su problemi i nedostaci Wordpressa?

25.02.2024

WordPress je vodeći CMS (Content Management System) koji milijuni korisnika diljem svijeta koriste za izradu raznovrsnih web stranica – od blogova i portfelja do kompleksnih e-trgovina i korporativnih portala. Njegova fleksibilnost, jednostavnost korištenja i bogata ponuda tema i dodataka čine ga privlačnim izborom, no korisnici trebaju biti svjesni određenih izazova i ograničenja povezanih s ovom platformom. Sigurnosne ranjivosti WordPressa Zbog velike popularnosti, WordPress je čest cilj hakerskih napada. Iako se redovitim nadogradnjama smanjuje rizik, određene sigurnosne prijetnje i dalje postoje. Među njima su zlonamjerni dodaci i teme koji mogu sadržavati skrivene kodove za napade, te dodaci koji se ne održavaju i ne ažuriraju dovoljno često, što ih čini ranjivim ...

Video produkcija – Trebate promotivni video tvrtke?

19.02.2024

U današnjem digitalnom svijetu, preplavljenom oglasima i informacijama, privući i zadržati pažnju publike postaje sve veći izazov. Ipak, postoji jedan format koji se uvijek ističe i ostaje iznimno učinkovit – video. Ako želite unaprijediti svoju marketinšku strategiju, povećati prodaju i jasno istaknuti vrijednosti svoje tvrtke, promotivni video može biti vaš tajni adut. U nastavku saznajte zašto je video toliko moćan, kako izgleda proces njegove izrade te na koje sve načine možete iskoristiti gotov materijal. 1. Zašto je video sadržaj toliko važan? Video brzo privlači pažnju. Ako posjetitelju web stranice trebate prenijeti ključne informacije o proizvodima ili uslugama, video će to učiniti u samo nekoliko sekundi. Za razliku od dugačkih tekstova i ...

Koja je razlika između logotipa, vizualnog identiteta i brenda?

12.02.2024

Pojmovi logotip, vizualni identitet i brend često se koriste kao sinonimi, no oni zapravo označavaju različite aspekte prepoznatljivosti i predstavljanja tvrtke ili proizvoda. Razumijevanje njihove razlike ključno je za razvoj učinkovitog marketinga i komunikacije. Detaljnije ćemo objasniti svaki od tih pojmova i njihovu ulogu. Logotip Logotip je najosnovniji i najuže definiran element prepoznatljivosti. Radi se o jedinstvenom grafičkom znaku koji može biti simbol, tipografski element ili kombinacija oba, a služi za identifikaciju tvrtke ili proizvoda. Njegova je funkcija jednostavna – omogućiti brz i lak vizualni prepoznatljiv znak. Logotip mora biti jasan, jednostavan i lako pamtljiv jer je često prvo što korisnik primijeti. Primjeri su Nikeov “Swoosh” koji je m ...

Povećajte prodaju kroz SEO i ostale digitalne kanale

08.02.2024

Optimizacija web stranica i digitalni kanali ključni su alati za razvoj i rast suvremenih poduzeća. Razumijevanje osnovnih pojmova u području SEO-a, društvenih mreža, e-mail marketinga i plaćenog oglašavanja omogućuje pravilan pristup i učinkovito korištenje dostupnih resursa. Ovaj tekst detaljno objašnjava ključne pojmove i procese vezane uz digitalni marketing, s ciljem pružanja jasne i stručne podloge za daljnju primjenu. Optimizacija za tražilice (SEO) SEO ili Search Engine Optimization predstavlja skup tehnika usmjerenih na poboljšanje pozicije web stranice u rezultatima pretraživača poput Googlea. Osnovni cilj SEO-a jest povećati organski (neplaćeni) promet na stranici kroz relevantan i kvalitetan sadržaj te tehničku prilagodbu web mjesta. Ključni ...

Pošaljite nam e-mail na office@prolink.hr
Nazovite nas na + 385 91 61 61 811