Osnovni web shop ima unos i prikaz proizvoda i kategorija proizvoda, online košaricu i sustav naplate. Osim tih mogućnosti, osnovni web shop se može proširiti prema željama i potrebama naručitelja.
Prilikom pokretanja novog web shopa često ne znamo kakva će biti posjećenost, naplata i slično, te je potrebno napraviti osnovni web shop putem kojega se može naručiti proizvode ili usluge. Ponekad je bolje uložiti financijska sredstva u marketing, pa dograditi web shop prema povratnim informacijama korisnika i kada se pokaže potreba za naprednim funkcionalnostima web shopa.
Mogućnosti osnovnog web shopa
unos, izmjena, brisanje tekstova (o nama, odricanje odgovornosti i slično)
Google Map lokacije
kontakt formulari
povezivanje sa aktivnostima klijenta na socijalnim mrežama ( Facebook / Twitter / Google+ ) putem linkova
izrada kontakt formulara i slanje poruka na e-mail
unošenje, izmjena i brisanje neograničenog broja vijesti
unos, izmjena i brisanje grupa / kategorija proizvoda
unošenje, izmjena i brisanje neograničenog broja proizvoda
unos, izmjena i brisanje slika i galerija slika proizvoda
online košarica, sa brisanjem i izmjenama podataka
prijava i registracija korisnika
izmjena statusa narudžbi
responsive dizajn (prilagodba mobilnim uređajima)