18.08.2016
Najveći uvoznik automobila u Hrvatskoj, koji uvozi prestižne marke poput Volkswagen, Audi, Škoda i SEAT, odabrao je našu mobilnu aplikaciju Autoškola kao novi kanal svog marketinga. Ova suradnja predstavlja veliku čast za nas i potvrdu naše stručnosti u razvoju inovativnih i korisnički orijentiranih mobilnih aplikacija.
Naša mobilna aplikacija Autoškola postala je središnji dio marketinške strategije najvećeg uvoznika automobila u Hrvatskoj. Ova aplikacija omogućava korisnicima pristup bogatom sadržaju, informacijama i posebnim ponudama vezanim uz marke Volkswagen, Audi, Škoda i SEAT. Naša glavna svrha bila je stvoriti intuitivno korisničko sučelje koje će korisnicima omogućiti jednostavan pristup informacijama o autoškolama, testovima, vodičima za vožnju i mnogo više.
U suradnji s timom najvećeg uvoznika automobila, usko smo surađivali kako bismo razumjeli njihove marketinške ciljeve i prilagodili aplikaciju prema njihovim potrebama. Fokusirali smo se na izradu mobilne aplikacije koja će biti brza, pouzdana i estetski privlačna. S integracijom najnovijih tehnologija i trendova, osigurali smo da korisnici dožive vrhunsko iskustvo korištenja aplikacije.
Ponosni smo na rezultate suradnje s najvećim uvoznikom automobila u Hrvatskoj. Odabir naše mobilne aplikacije Autoškola kao kanala za njihov marketing predstavlja priznanje našem stručnom timu i našoj posvećenosti pružanju izvrsnosti. Vjerujemo da će ova suradnja donijeti uspjeh i rast za obje strane, te otvoriti vrata novim prilikama.
Želimo zahvaliti najvećem uvozniku automobila na povjerenju i prilici za suradnju. Također, želimo izraziti zahvalnost našem timu koji je uložio veliki trud i stručnost u razvoj ove mobilne aplikacije. Bez njihove strasti i predanosti, ovaj uspjeh ne bi bio moguć.