11.11.2020
Izradili smo i uspješno testirali sustav aplikacija za vođenje tvrtke.
Sustav se sastoji od administracijskog sustava, dvije web aplikacije i moblinih aplikacija za Android i iOS:
Administracijski sustav: Ovaj dio sustava omogućava administratorima upravljanje podacima. To uključuje unos radnih zadataka, dodavanje partnera i drugih relevantnih informacija. Administracijsko sučelje pruža pristup ovim funkcijama i omogućuje administratorima da obavljaju potrebne radnje za upravljanje poslovanjem.
Web aplikacije: Sustav ima dvije web aplikacije koje služe različitim korisnicima. Partneri imaju pristup web aplikaciji koja im omogućuje dodavanje djelatnika, pregled povijesti narudžbi i stanja. Ova aplikacija omogućuje partnerima da budu uključeni u proces naručivanja usluga i prate relevantne informacije.
Mobilne aplikacije: Sustav također sadrži mobilne aplikacije za Android i iOS platforme. Djelatnici tvrtke preuzimaju ove aplikacije na svoje mobilne uređaje. Mobilne aplikacije omogućuju primanje radnih zadataka, mijenjanje statusa radnih zadataka te komunikaciju s voditeljima poslovanja. Ovo olakšava djelatnicima pristup informacijama i omogućuje im da obavljaju svoje zadatke na terenu.
Cijena izrade ovakvog sustava aplikacija za vođenje tvrtke može varirati ovisno o različitim faktorima. Neki od tih faktora uključuju složenost funkcionalnosti, dizajna korisničkog sučelja, integracije s drugim sustavima, platforme na kojima će aplikacije raditi i opseg radova. Za točnu procjenu cijene preporučljivo je konzultirati stručnjake koji će pregledati sve vaše zahtjeve i pružiti vam detaljniju procjenu cijene temeljenu na tim faktorima.