Hvala vam na interesu za izradu web shopa za maloprodaju.
Donosimo popis osnovnih funkcionalnosti koje možemo uključiti u vaš web shop:
Prilagođeni dizajn: Dizajn web shopa bit će pažljivo osmišljen kako bi poboljšao prezentaciju proizvoda i komunikaciju sa kupcima. Fokusirat ćemo se na atraktivan, ali funkcionalan dizajn koji odražava vašu brand osobnost.
Kategorizacija proizvoda: Proizvodi će biti jasno kategorizirani prema vrstama, markama, funkcionalnostima i ostalim bitnim karakteristikama. To će omogućiti kupcima brzo pronalaženje željenih proizvoda.
Košarica i narudžba: Kupci će moći dodavati proizvode u košaricu, pregledavati sadržaj košarice, mijenjati količine i jednostavno izvršiti narudžbu.
Integrirana online naplata: Implementirat ćemo online sustav naplate koji podržava različite načine plaćanja, poput kreditnih kartica, PayPal-a i drugih relevantnih metoda. Važno je osigurati sigurnost i pouzdanost transakcija.
Korisnički računi: Kupci će imati mogućnost stvaranja osobnih korisničkih računa kako bi pratili svoje narudžbe, povijest kupovine, spremili omiljene proizvode itd.
Pretraživanje i filtriranje: Implementirat ćemo napredni sustav pretraživanja i filtriranja kako bi kupcima omogućili brzo pronalaženje željenih proizvoda temeljem različitih parametara, kao što su cijena, marka, funkcionalnost, ocjene kupaca itd.
Moguće nadogradnje web shopa uključuju:
Modul za upravljanje skladištem: Dodavanje modula koji će pratiti stanje skladišta, zalihe u dućanu i pružati informacije o tome koje proizvode treba prenijeti sa skladišta u maloprodajni dućan kako bi se ubrzao proces prodaje.
Višejezična podrška i valute: Dodavanje mogućnosti prevođenja web shopa na više jezika i prikazivanje cijena u različitim valutama kako bi se poboljšala prodaja u inozemstvu.
Integracija društvenih mreža: Povezivanje web shopa s društvenim mrežama radi promocije proizvoda i stvaranja zajednice oko vaše brand.
Analitika i izvještavanje: Ugradnja alata za praćenje posjećenosti web shopa, analitike prodaje i izvještavanja kako biste mogli pratiti uspješnost vašeg poslovanja i donositi informirane odluke.
Faktori koji mogu utjecati na cijenu web shopa uključuju:
Složenost dizajna: Kompleksnost i prilagođenost dizajna mogu utjecati na cijenu izrade web shopa.
Funkcionalnosti: Dodatne funkcionalnosti koje zahtijevaju razvoj ili integraciju trebaju se uzeti u obzir pri procjeni cijene.
Količina proizvoda: Broj proizvoda koje treba unijeti i kategorizirati može utjecati na cijenu.
Integracije s drugim sustavima: Integracija s drugim sustavima poput plaćanja, logistike ili analitike može zahtijevati dodatno vrijeme i rad.
Vrijeme potrebno za izradu: Ovisno o složenosti projekta i radnom opterećenju razvojnog tima, vrijeme potrebno za izradu web shopa može utjecati na cijenu.
Preporučujem da se obratite našem timu za detaljnu konzultaciju kako bismo procijenili vaše specifične potrebe i pružili vam točnu procjenu cijene web shopa.