Zašto raditi content marketing?

Zašto raditi content marketing?

07.11.2024

Content marketing postao je jedan od najvažnijih alata u digitalnom marketingu, jer pruža dugoročne koristi koje direktno utječu na uspjeh i rast poslovanja. Umjesto da se fokusirate na kratkoročne marketinške taktike, content marketing nudi način za izgradnju trajne veze s vašom ciljnom publikom, povećanje prepoznatljivosti brenda i ostvarivanje većeg povrata na ulaganje. U nastavku ćemo objasniti ključne razloge zašto je content marketing esencijalan za svakodnevno poslovanje i kako može pomoći u ostvarivanju vaših poslovnih ciljeva.

1. Povećava angažman korisnika

Kvalitetan i relevantan sadržaj stvara angažman među vašim korisnicima. Kada korisnici pronađu sadržaj koji je zanimljiv, koristan i informativan, veća je vjerojatnost da će interagirati s njim, dijeliti ga i vratiti se na vašu web stranicu. Angažman korisnika također pomaže u stvaranju povjerenja i izgradnji dugoročnih odnosa s kupcima.

Kako to utječe na poslovanje:

  • Povećanje interakcije: Angažirani korisnici više će komentirati, dijeliti i biti aktivni na vašim platformama, što dovodi do većeg dosega.
  • Izgradnja povjerenja: Dosljedan i kvalitetan sadržaj pomaže u stjecanju povjerenja publike, što kasnije vodi do veće lojalnosti i povećanja prodaje.

2. Pomaže u izgradnji brenda

Content marketing je moćan alat za izgradnju brenda jer omogućuje vašoj tvrtki da komunicira s korisnicima na osobniji način. Stvaranjem sadržaja koji odražava vaše vrijednosti i misiju, možete postaviti temelje za prepoznatljiv brend koji se ističe u konkurenciji.

Kako to utječe na poslovanje:

  • Povećanje prepoznatljivosti: Kroz konzistentan i relevantan sadržaj, vaš brend postaje prepoznatljiviji među ciljnom publikom.
  • Povezivanje s kupcima: Kvalitetan sadržaj omogućuje emocionalnu povezanost s kupcima, čime se jača brend.

3. Povećava SEO i vidljivost na tražilicama

Content marketing je ključan za SEO jer tražilice, poput Googlea, preferiraju web stranice koje redovito objavljuju kvalitetan sadržaj. Ovaj sadržaj ne samo da poboljšava rangiranje na tražilicama, već i povećava organski promet, jer ljudi lakše nalaze relevantne informacije.

Kako to utječe na poslovanje:

  • Povećanje organskog prometa: Kvalitetni blogovi, članci, i video sadržaji mogu povećati broj posjetitelja na vašoj web stranici bez potrebe za plaćenim oglašavanjem.
  • Dugoročne koristi: SEO optimizirani sadržaj traje i dalje donosi posjete, što je dugoročna investicija.

4. Generira leadove i povećava konverzije

Content marketing može igrati ključnu ulogu u generiranju leadova (potencijalnih kupaca). Dobro plasirani pozivi na akciju unutar vašeg sadržaja mogu značajno povećati broj pretplatnika, upita ili čak direktnih prodaja.

Kako to utječe na poslovanje:

  • Prikupljanje podataka: Sadržaj poput besplatnih vodiča, e-knjiga ili webinara može generirati vrijedne kontakte koji se kasnije mogu pretvoriti u kupce.
  • Povećanje konverzija: Sadržaj koji odgovara na potrebe korisnika i nudi rješenja za njihove probleme povećava šanse za konverziju.

5. Smanjuje troškove oglašavanja

Content marketing može smanjiti troškove tradicionalnog oglašavanja, jer omogućuje dugoročno angažiranje korisnika bez potrebe za stalnim ulaganjima u plaćene kampanje. Kvalitetan sadržaj može biti dugotrajan, s mogućnošću ponovne upotrebe i prilagodbe za različite kanale.

Kako to utječe na poslovanje:

  • Dugoročne koristi: Sadržaj koji je jednom stvoren može dugo biti koristan i koristiti se za različite marketinške aktivnosti.
  • Niži troškovi: Korištenjem sadržaja umjesto plaćenih oglasa, možete smanjiti dugoročne marketinške troškove.

Zaključak

Content marketing nudi brojne prednosti koje mogu drastično poboljšati vaš poslovni rezultat. Od povećanja angažmana korisnika, izgradnje brenda, poboljšanja SEO-a, pa do generiranja leadova i smanjenja troškova oglašavanja, kvalitetan sadržaj ključan je za dugoročan uspjeh. Ako još niste implementirali content marketing u svoju strategiju, sada je pravo vrijeme da to učinite.

 

ostali tekstovi na našem blogu

24.01.2025 - Izrada moderne web stranice u 2025. godini
23.01.2025 - Izrada web shopa u 2025. godini: Od osnovnih rješenja do naprednih custom shopova
20.01.2025 - Agencija za digitalni marketing koja će vam pomoći ostvariti vrhunske rezultate
17.01.2025 - 3D konfigurator za namještaj: Prednost prilikom kupovine na webshopu
12.01.2025 - Outsourcing za razvoj weba: Prednosti i izazovi
09.01.2025 - Content marketing, prvo web stranica, pa onda ostalo
03.01.2025 - Google Ads ili SEO, što je bolje?
29.12.2024 - 3d konfigurator proizvoda za webshopove
22.12.2024 - 3d vizualizacija proizvoda ili izrada fotografija?
17.12.2024 - Kako napraviti marketing za web shop?
10.12.2024 - Koju ulogu ima kvalitetan intranet u poslovanju?
02.12.2024 - Poslovne aplikacije, od intraneta do mobilnih aplikacija
28.11.2024 - Što je mobilna aplikacija i kako ju instalirati na različite operativne sustave
20.11.2024 - Izrada promotivnog videa, od snimanja do postprodukcije
15.11.2024 - Web dizajn i razvoj web stranice, koja je razlika?
11.11.2024 - Mjesečni trošak održavanja web stranica, za koje web stranice je potreban?
07.11.2024 - Zašto raditi content marketing?
01.11.2024 - Kako napraviti kvalitetan SEO?
29.10.2024 - Je li moguće izraditi web stranice brzo, profesionalno i povoljno?
27.10.2024 - Razvoj web platforme i mobilne aplikacije, troškovi i rokovi
22.10.2024 - Koja je uloga sadržaja (content marketing) u SEO?
19.10.2024 - Webshop, B2C i B2B, koja je razlika?
16.10.2024 - Rječnik 3d vizualizacija, od modela do rendera
11.10.2024 - Custom webshop ili gotovo rješenje poput WooCommerca?
05.10.2024 - Multimedijske prezentacije, prikažite Vaš projekt u najboljem svijetlu
02.10.2024 - Mobilne igre za Android i iOS (Apple)
29.09.2024 - Arhitektonske 3D vizualizacije, prikažite Vaš projekt prije početka gradnje
25.09.2024 - Agencija za digitalni marketing, sve usluge na jednom mjestu
21.09.2024 - Internet marketing, od društvenih mreža do tražilica
18.09.2024 - O čemu ovisi cijena Facebook oglašavanja?
16.09.2024 - Kvalitetan webshop povećava prodaju
12.09.2024 - Što je bitno za izradu kvalitetne web stranice?
11.09.2024 - Digitalni marketing za poboljšanje poslovanja i povećanje prodaje
07.09.2024 - Web aplikacija ili mobilna aplikacija za Vaše poslovanje?
05.09.2024 - Izrada mobilne aplikacije za iOS (Apple)
04.09.2024 - Nudimo SEO uslugu - Optimizirajte svoju web stranicu za Google
01.09.2024 - Jednostavnije i brža prodaja nekretnina uz pomoć 3d animacija i virtualnih šetnji
29.08.2024 - Izrada mobilne aplikacije za Android
26.08.2024 - SEO Optimizacija Web Stranica – Povećajte Vidljivost i Saznajte Cijene
23.08.2024 - Vodič za postavljanje Facebook poslovne stranice
21.08.2024 - Prednosti pokretanja online poslovanja putem webshopa
19.08.2024 - Kako napraviti web stranicu?
17.08.2024 - Koliko košta oglašavanja na Instagramu?
12.08.2024 - Kako 3d vizualizacije pomažu u prodaji nekretnina
09.08.2024 - izrada vizualnog identiteta i osmišljavanje slogana
01.08.2024 - Besplatna aplikacija ili razvoj vlastite aplikacije za naručivanje hrane?
29.07.2024 - Aplikacije za upravljanje poslovanjem tvrtke
25.07.2024 - Jednostavna rezervacija usluga i termina putem mobilne aplikacije
22.07.2024 - Upotreba virtual reality aplikacija u svakodnevnom životu
20.07.2024 - Imam Facebook stranicu, treba li mi web stranica?
16.07.2024 - Izrada web stranica, konzultacije i izrada specifikacije
09.07.2024 - Kako možemo izgraditi najbolji webshop za Vas, prema vašim željama i potrebama
05.07.2024 - Zašto raditi s našom agencijom za digitalni marketing?
01.07.2024 - Kako uspjeti i kako započeti online marketingom?
29.06.2024 - Kako izgleda kvalitetna web stranica?
28.06.2024 - Outsourcing razvoja mobilne aplikacije u Hrvatsku
21.06.2024 - Cijena 3d vizualizacije, statične slike i animacije
15.06.2024 - Aplikacija za taxi, elementi sustava i troškovi razvoja
10.06.2024 - 15 elemenata koju treba imati svaki web shop
08.06.2024 - Izrada web shopa koji donosi rast prodaje
06.06.2024 - 10 koraka za uspješno Instagram oglašavanje
02.06.2024 - Video produkcija, izrada promo materijala za tvrtku
28.05.2024 - Vizualni identitet – osnova dobrog marketinga
25.05.2024 - Kako koristimo augmented reality u aplikacijama?
20.05.2024 - Vodič za Facebook oglašavanje - sve što trebate znati o tome
15.05.2024 - Google Ads – Što je to, kako funkcionira i koliko košta?
11.05.2024 - Koliko košta mobilna aplikacija?
09.05.2024 - Koliko je webshop isplativ?
02.05.2024 - Outsourcing razvoja web stranica u Hrvatsku
25.04.2024 - Održavanje web stranica – ažuriranje, sigurnost i podrška
20.04.2024 - Facebook oglašavanje: povećajte vidljivost vašeg branda
16.04.2024 - Digital Marketing - Potpuno drugačiji marketing
14.04.2024 - Tradicionalni marketing naspram digitalnog marketinga
09.04.2024 - 10 koraka za uspješno Facebook oglašavanje
02.04.2024 - 3d vizualizacija interijera i eksterijera prema nacrtima arhitekta
26.03.2024 - Povezivanje mobilnih aplikacija i web aplikacija
24.03.2024 - Koliko košta razvoj poslovne aplikacije?
19.03.2024 - Fiskalizacija web shopa
14.03.2024 - Izrada korporativnih web stranica
11.03.2024 - 5 razloga zašto kupovati i trgovati putem Interneta
07.03.2024 - Vrste web stranica, kakve sve web stranice mogu biti?
03.03.2024 - Treba li vam uopće web trgovina?
25.02.2024 - Wordpress izrada web stranice, koji su problemi i nedostaci Wordpressa?
19.02.2024 - Video produkcija – Trebate promotivni video tvrtke?
12.02.2024 - Koja je razlika između logotipa, vizualnog identiteta i brenda?
08.02.2024 - Povećajte prodaju kroz SEO i ostale digitalne kanale
02.02.2024 - Uređenje interijera uz pomoć 3d vizualizacije
27.01.2024 - Poslovne web aplikacije, što su i kako ih koristimo
12.01.2024 - Kako otvoriti svoj web shop u pet jednostavnih koraka?
08.01.2024 - Cijena izrade web stranica
Pošaljite nam e-mail na office@prolink.hr
Nazovite nas na + 385 91 61 61 811